Αλλαγή τρόπου ζωής

Υπάρχουν 8 βασικοί τρόποι που μπορούμε να ελέγξουμε την αρτηριακή μας πίεση:
  • Βελτίωση της διατροφής, συμπεριλαμβάνοντας τη μείωση του αλατιού
  • Αύξηση σωματικής άσκησης
  • Διατήρηση του βάρους σε υγιή επίπεδα
  • Σωστή διαχείριση του άγχους
  • Αποφυγή καπνίσματος
  • Συμμόρφωση στις ιατρικές συνταγές
  • Μείωση του αλκοόλ
  • Προστασία από υπερβολική ζέστη

Οι αλλαγές στον τρόπο ζωής είναι πολύ σημαντικές και μπορούν να βοηθήσουν να μειωθεί η πίεση χωρίς φαρμακευτική αγωγή. Ωστόσο αν έχει διαγνωστεί υπέρταση, θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι αφού δεν υπάρχει συγκεκριμένη θεραπεία, η υπέρταση είναι διαχειρίσιμη.

Υιοθετώντας ένας υγιή τρόπο ζωής μπορείτε να κερδίσετε:
  • Μείωση της υπέρτασης
  • Αποφυγή ή καθυστέρηση της εξέλιξης της υπέρτασης
  • Ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της φαρμακευτικής αγωγής
  • Μείωση του κινδύνου για καρδιακή προσβολή, καρδιοπάθεια, εγκεφαλικό και παθήσεις των νεφρών.

Ακολουθώντας κάποια βασικά βήματα θα μπορούσατε να επιτύχετε ευκολότερα στο στόχο σας:

Ενημερωθείτε!
Πάνω από το 20% όσων πάσχουν από υπέρταση, δεν το γνωρίζουν. Ο λόγος είναι ότι δεν υπάρχουν κάποια συμπτώματα τα οποία θα μπορούσαν να προειδοποιήσουν, ωστόσο είναι πιθανό να προκληθούν κάποιες σοβαρές συνέπειες στην υγεία του ασθενούς.

Βάλτε κάποιους θεραπευτικούς στόχους!
Δεν υπάρχουν φυσιολογικές τιμές στην υπέρταση. Γι' αυτό το λόγο θα πρέπει να αναλάβετε την ευθύνη. Επισκεφτείτε το γιατρό σας και καθορίστε μαζί τους θεραπευτικούς σας στόχους για την καλύτερη δυνατή διαχείριση της ασθένειας.