Διατροφικές οδηγίες

Ακολουθώντας μία υγιεινή διατροφή μπορεί να επιτευχθεί σημαντική μείωση της αρτηριακής μας πίεσης, καθώς επίσης και να μειωθεί ο κίνδυνος για καρδιακή προσβολή, εγκεφαλικό, καρδιακή ανεπάρκεια και άλλες σοβαρές ασθένειες.

Για να μπορούμε να επιτύχουμε μία υγιεινή διατροφή θα πρέπει να επιλέξουμε ποιοτικές πηγές τροφών.
Σκοπός είναι:

Να εμπλουτίσουμε τη διατροφή μας με τα παρακάτω:
  • Φρούτα
  • Λαχανικά
  • Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και δημητριακά ολικής άλεσης
  • Γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών
  • Όσπρια
  • Πουλερικά χωρίς πέτσα και άπαχο κρέας
  • Ψάρι, ειδικότερα ψάρια πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, όπως είναι ο σολομός, η πέστροφα και η ρέγγα, με ελάχιστη κατανάλωση 2 φορές την εβδομάδα.
Να μειώσουμε την κατανάλωση σε:
  • Κορεσμένα και τρανς λιπαρά
  • Νάτριο, δηλαδή αλάτι
  • Πρόσθετα σάκχαρα, όπως είναι τα γλυκά