Δεκάλογος Υγιεινής Διατροφής

 

 

 
  1. "Χρωματίζουμε"  το πιάτο μας με φρούτα και λαχανικά!
  2. Προτιμούμε ψωμί, δημητριακά, φρυγανιές ολικής άλεσης / πολύσπορα!
  3. Μειώνουμε το κορεσμένο λίπος στο κρέας, στο γάλα, στο τυρί, στο γιαούρτι, στα γλυκά!
  4. Καταναλώνουμε μέτρια ποσότητα αλκοόλ (1 ποτό την ημέρα για τις γυναίκες και 2 για τους άντρες)
  5. Πίνουμε νερό!
  6. Μειώνουμε το αλάτι και τη ζάχαρη! Διαβάζουμε τις ετικέτες τροφίμων στο σούπερ - μαρκετ!
  7. Επιλέγουμε τον τρόπο που θα μαγειρέψουμε το γεύμα μας (περισσότερα ψητά, βραστά, φούρνου και λιγότερα τηγανητά!
  8. Ξεκινάμε τη μέρα μας με ένα υγιεινό πρωινό!
  9. Καταναλώνουμε μικρά και συχνά γεύματα (περίπου ανά 3-4 ώρες)!
  10. Τρώμε  μ ό ν ο  όταν πεινάμε! Ρυθμίζουμε την συναισθηματική πείνα!

Τελευταία τροποποίηση 16/6/18